kezima

Jakten på den perfekte mannen

Kategori: Allmänt

Det var ju jakten på den perfekta mannen jag hade tänkt köra inlägg om.
Men jag har ju förstått att perfekt, det är tråkigt.
Och hitta någon som är precis som jag, det måste vara omöjligt. För jag är ju så bra, och nån som är lika bra som mig kan ju omöjligt finnas. Möjligt att Linnea är lika bra, men hon är ju min bästa vän. Henne kan jag ju inte jaga!
Jag är iofs inte på jakt efter nån karl just nu. Men man funderar ju ändå på vad det är man vill ha.
Ska jag träffa nån så behöver han absolut inte ha samma musiksmak som jag, skulle han ha det, skulle jag ju fundera över om han är lagd åt andra hållet eller inte :P
Men han får ju gärna tycka om å laga lite mat, så jag slipper laga mat varje dag. Tror att min tid på Sporthotellet har förstört mitt liv som hemmafru. Jag är tvungen att arbeta......
Men städa behöver han inte tycka om att göra, för det kan jag göra. Bara han plockar undan efter sig så är jag nöjd. Och håller sig långt borta när jag ska städa så jag får vara arg ifred. Detsamma gäller när jag betalar räkningar, då ska man hålla sig långt bort. 
Han ska givetvis vara snäll och omtänksam. Och svartsjuk till en liten liten nivå. Det får inte bli sjukligt.
 
Dricker han kaffe är det ett plus, för då har jag kaffesällskap. 
 
Ja, jag får återkomma när jag vet vad jag tycker är bra mer!
 
Här har vi nummer 2 av mina drömkarlar.
 
Oliver James
Bild från google.se

Kommentarer


Kommentera inlägget här: