kezima

Many many

Kategori: Allmänt

51 unika besökare på en dag, hur kan det vara möjligt? Och inte en endaste kommentar. ;)
Och vad är det jag skriver som gör att man klickat sig in här, det förstår jag inte.
 
Snart är sista natten gjord, längtar till min sköna säng. Få sova lite. Jag säger varje gång att jag ska sova mer än 3 timmar, men igår vaknade jag också vid 12 och kunde inte somna om...... Så jäkla typiskt.
Lär väl bli samma sak idag också, eller så blir det inte så och jag sover bort hela dagen och kan omöjligt somna ikväll.. Jaja, återstår att se...
 
Har de senaste nätterna drömt om en viss person. Hur kan nån göra sån stor påverkan på en? Det förstår jag inte. Det är finfina drömmar iallafall..
 
Hur ser den här veckan ut då? Jobb tisdag och torsdag, barnvakt åt pojkarna på fredag... Kryssning lördag...
Hundvakt är check för mitt dubbelpass och kryssningen. Är bara skjuts till och från busstationen på lördag och söndag kvar å fixa. Men det löser sig. I värsta fall kan vi gå ner, men hem vägrar jag gå. 
En dag måste jag ta mig till vårdcentralen, får ta det på onsdag! Så har jag hela veckan gjord!
Å idag ska jag iväg och köpa ett par skor, som jag får av Håkan i sen födelsedagspresent. Han är för jäkla snäll. Det är så skönt att vi kan vara kompisar. Igår var han hos mig på middag och sen låg vi i soffan och bara slöa... Fina fina människa....
 
Ne nu har jag väl gjort det jag ska.. Till och med läst tidningen,.. Nu är det bara att vänta ut tiden-....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: