kezima

What a...

Kategori: Allmänt

Då är håret fixat med lite färg i, och jag sitter i soffan och njuter av en kopp kaffe. Väntar in min mor och Sabine. Min finaste Linnea var förbi en sväng. Sen så har jag för mig att det inte var fler som jag bad komma hit! Imorgon kommer syster med familj. 
 
Åså slutade jag skriva mitt i allt.
Fick besök då av mor & Sabine. Mamma hade me sig lite blommor, handdukar och en skohylla :D Och Sabine hon vet vad jag älskar mest, fick en låda rosévin. 
Jag och Sabine hann iaf sitta och uppdatera varandra om vad som hänt på senaste. Är lite besvärligt när vi bara jobbar om varandra... 
 
Är verkligen skittrött, sov inte många timmar i natt inte, jobbat dagpass och sen inte hunnit sova nåt innan jag klev på natten på jobbet. Lite jobbigt, lär bli en jävulska tung natt. Får sitta här och nörda så håller jag mig pigg och vaken hela natten. 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: