kezima

Struntprat!

Kategori: Allmänt

Då var det måndag igen. 
Har mest bara slöat hela dagen, riktigt skönt. Så nu borde jag vara pigg och alert för ett nattpass på jobbet.
Helgen har varit riktigt bra. Har haft besök av Andreas för filmkväll både fredag & lördag. 
Igår städade jag hemma, var med Emily & Linnéa på julskyltningen. Dom stackarna frös nästan ihjäl medans jag lätt hade kunnat vara där nåra timmar till. Ja det är inte lätt när man inte är en härdad norrlänning som jag ;)
Efter det åkte vi hem till Emily och fikade lite. Fick träffa hennes tokiga Bongo (en hund) 
När jag väl kom hem, så kunde Kelly inte sluta lukta på mina ben, hon kände väl på lukten att jag varit nära en hanhund. 
Idag är hon hos Stephanie, och gulliga Steph ringde mig och sa att hon kunde ha Kelly imorrn tills jag vaknat efter natten, perfekt! Skulle egentligen ha både Kelly & Tindra från att jag slutat, men Steph har blitt lite sjuk så då gjorde vi såhär istället. Jättebra. Blir lite bakning hos Catta också imorrn. Kommer inte ihåg nu vad vi hade bestämt mer än vörtbröd, men två grejer till har jag ett svagt minne av att vi skulle baka! 
 
Gjorde julskinka igår också, dum som jag var så köpte jag fel, så jag fick göra skinkan från grunden men äsch. Det gick bra ändå, men hädanefter ber jag nog mamma fixa den åt mig. Så den blir perfekt! 
 
Nu ska jag ta och spela lite och ta en kopp kaffe....
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: