kezima

I´m in heaven

Kategori: Allmänt

Min lediga dag idag...
Har fått litegrann gjort idag iaf.
Har satt upp min hatthylla, eller det var inte jag som gjorde det. Men ändå. Vi kan låtsas att det var jag, ingen behöver veta att nån annan gjorde det åt mig.
Var en sväng på Mekonomen för att fixa en grej till min stereo i bilen, men det var lit svårt o fixa så då fick jag för mig å köpa en ny. Så den har snyggingen fixat åt mig. =) 
 
Kan verkligen inte beskriva med ord hur jag känner just nu. =)
Han gör mig riktigt glad. Jag bara flinar och är glad hela tiden. På jobbet tror jag att jag är lite småjobbig, men men... Vad gör det. Dom har kul åt mig iaf. Bara pratar och pratar om den här snygga karln.
 
Nä men om man skulle göra nåt annat, en stund innan det är dax å lägga sig å sova.
Eller nåt liknande.
 
Har förresten ätit idag, helt otroligt. Har gått ner litegrann bara för att jag inte ätit ordentligt på ett par veckor. Men nu är jag på gång igen :) Jag ska äta, så jag slipper gå och vara hungrig jämt. Det är jobbigt och nu när jag har de känslor jag har så är det ju ännu värre ;)
 
 

When you kiss me so gently
I want it to last forever
So come on release your feelings,
Come closer let me love you,
'Cause it's now or never
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: