kezima

Kiruna

Kategori: Allmänt

Trött är vad jag är! Varit det hela dagen igår, och idag med. Sådär att jag bara slocknat i soffan! Men skönt är det allt.
Nu närmar det sig Kiruna och begravning. Blir nog att ta med mig Kelly, orkar inte ordna med hundvakt och ha henne i tankarna hela tiden, så hon får följa med!
Är ledig imorgon, så funderar på om jag ska slå på en film och bara ligga i soffan hela natten. Är ju såklart alltid trevligt med nåt sällskap när man ska sova, men allt kan man inte få här i världen.
Har äntligen tagit tag i å fixa min bil, som jag egentligen inte alls får köra med just nu. Men jag gör det ändå. Men imorgon ringer jag och fixar tid så jag kan lämna in den! Dyrt blir det, men jag måste ha en bil att köra med när jag ska till Kiruna.
Ne, ska ta en dusch och sen bara slöa i soffan!
Hittade lite kuliga bilder när jag var upp i Kiruna och hämtade lite prylar.... Studenten, oj oj oj! =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: