kezima

Empty

Kategori: Allmänt

Händer inte så mycket här. Men jag skriver på ett annat ställe just nu!
 
Snart två månader sen jag drack en endaste droppe alkohol. Så nu blev jag allt sugen på ett glas vitt. Men tur man ska jobba natt! =) 
Imorgon blire baka med bästa grannen, lussebullar och vanliga bullar! Mums.
Borde laga nån mat, känner hur det skriker i magen på mig! Men jag vet inte riktigt vad jag är sugen på! 
Blir väl bara makaroner och grönsaker. Enkelt och bra!
 
Känns som allt jag gör just nu är att jobba eller vara sjuk! Värsta är att jag har ju inte valt att jobba så här många helger på raken, 3:e nu, och har en till kvar. Sen är jag ledig nån helg hoppas jag. Men men, skönt att få helgerna gjorda iallafall. Ska iaf se till att delta på nästa schemamöte så jag har nåt att säga till om ;) Inte för att jag gör så mycket vettigt på helgerna, men alla andra är ju ledig då, så nångång vill jag också va det!
Har 2 nätter kvar denna vecka, och nästa vecka väntas 1 natt, 2 kvällar och 2 långdagar (helgen). 
Sen blir det Kiruna. :D Jag längtar! 
 
Ne nu ska jag göra lite nytta. som laga mat och se på nåt avsnitt av beverly hills. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: