kezima

Äcklig bild, så läs inte om du ä känslig ;)

Kategori: Allmänt

Tycker faktiskt lite synd om mig själv.
Har blivit sjuk.. IGEN. Har inte kunnat sova nåt i natt bara för att halsen, nacken och öronen har gjort ont som fan!
Men somnade en liten stund här på eftermiddagen. Feber till och från. MEN,jag skall strax röra på mig för att gå till arbetet. Ja, jag ska GÅ. Jag vägrar köra i detta väglag med sommardäck.
 
Kelly älskar snön, så fort jag öppnar balkongdörren springer hon ut och jag får fan inte in hon igen. Så jag gick med mitt snorande och lät henne få springa lös hela promenaden. Hon älskar det! <3
 
Imorgon skulle jag egentligen iväg å köpa en grej i Sörberge, men har fått skjuta på det till tisdag. Dumt att köra med sommardäck som sagt. Har tid för byte på måndag först.
Det är tur att det är nära till jobbet och att jag har varma kläder. Måste bara gå till förrådet och hämta mina skor. Så jag inte fryser ihjäl om fötterna.
 
Ne nu ska jag göra mig lite kaffe och packa väskan för nattpasset!
Tur jag har Linnea, som tar Kelly i natt. Egentligen skulle Håkan ta henne men han kunde inte ta sig någonstans med bilen, och inte jag heller.
 
Hittade en mysig bild förresten när jag gick igenom mina skivor, så man bör inte kolla neråt om man är känslig. ;)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: