kezima

You keep moving on

Kategori: Allmänt

Hunnit med en hel del idag. Helt otroligt. Brukar annars bara slösa bort mina lediga dagar här hemma i soffan!
Var först och drack lite kaffe hos Ulrika, fick äntligen träffa hennes nya vovve och vovven hon brukar ha ett par gånger i veckan. Var fullt hus där.. Hela fyra hundar. =) 
Efter det begav jag mig till Sabine, drack mer kaffe och var lite social en stund. 
Väl hemma fixade jag mig min "middag", två mackor och ett glas oboy. Nyttigt.. Näe..
Sen tog jag och Kelly en promenad, passade på att hämta några tavlor jag köpt av en tjej på facebook. 
 
Och nu sitter jag bara och väntar på att hundvakten skall hämta Kelly, då jag ska jobba dubbelpass imorgon. 
Funderar på att göra en skvätt kaffe, skulle vara lite gott faktiskt. Kanske passa på å tända lite ljus. Var å hämtade lite ljus på mitt gamla jobb häromdagen som jag beställt. Och de luktar ljuuvligt vill jag lova!
 
 
And she takes another step 
Slowly she opens the door 
Check that he is sleeping 
Pick up all the broken glass 
And furniture on the floor 
Been up half the night screaming 
Now it's time to get away 
Pack up the kids in the car 
Another bruise to try and hide 
Another alibi to write

Kommentarer


Kommentera inlägget här: