kezima

You know....

Kategori: Allmänt

Känns ju fortfarande sådär.. BRA liksom..
Kan inte bli bättre. Längtar lite grann till november, då blir det Kiruna, 50års fest och lite annat skoj där. 
Blir 5e gången i år som jag åker dit upp, har nog aldrig varit upp så många gånger på ett år tidigare. Men sen får det vara bra för i år. Tänkte jag skulle få hem mina kartonger som är kvar med bland annat mina julgrejjer. Är ju snart sånt på gång också.
 
Kom lite snö häromdagen. Trodde det var bomull som låg på backen tills jag läste på nätet att det kommit lite snö. =) Orkade inte kolla riktigt noga vad det var... Men borde ju ha fattat... Det är ju ändå oktober.
 
Något som får mig att må riktigt bra just nu är att få höra från __ att __ tycker jag är så himla vacker och allt sånt där tjosan, Blir glad så fort jag har ett sms från __. =) Bara längtar tills vi ska träffas, om det nu blir av. 
 
Fick ett telefonsamtal från en fin vän idag. Känns bra att hon ringde. Hon om någon kan jag prata med om saker och ting. Hon dömer inte mig, och hon stöttar mig till 100 med alla mina val jag gör i livet. Och hon är beviset på att vänskap på avstånd inte behöver försvinna! Tack Jenny för telefonsamtalet. Det gjorde min dag! =)
 
Men nu ska jag se om ryggvärken ska ge med sig eller om jag måste ta en tablett.....
 
 
Det är du som gör min dag just nu! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: