kezima

är det nu jag ska sakna dig?

Kategori: Allmänt

Bilen är iaf fixad så nu bör den gå igenom besiktningen som är imorrn bitti.
Och gör den inte det, då blir jag sur! På riktigt.
 
---
Fick ett sms om ett extrapass imorgon, och när jag tänkte efter så behöver jag så många timmar jag bara kan få ihop den här månaden. Ska passa på att jobba så mycket jag kan och orkar, kommer nog bli tungt längre fram.
 
Kommer ihåg känslan när vi delade allt, och jag kommer ihåg när jag saknade dig. 
När allt gjorde ont och jag inte visste nånting annat.
Jag minns rädslan, för dig. När du tog kniven och när jag var rädd att det var du som skulle vara det sista i livet jag skulle se.
Allt det där, det hände för längesen och det börjar sakta men säkert suddas ut. 
Smärtan avtar, saknaden är helt borta och jag mår bättre än nånsin!
 
Kelly har kommit hem ikväll från Annelie och Olivia. Och bortskämd har hon nog blivit där, då hon nästan vägrade sin egen mat. ;) Men det gör mig inget, lite bortskämd måste hon få bli ibland. 
 
Men nu ska jag stänga ner, får lite besök strax och sen blir det sova så jag orkar iväg och besikta bilen imorgon.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: