kezima

Drop the bomb

Kategori: Allmänt

ska du aldrig nånsin få veta
att jag gillar dig
---

Träffat min lilla sjukling till granne idag, fått surra lite. Och dessutom fick jag tvätta två maskiner på hennes tvättid. Jag behöver inte vända ut och in på underkläderna alltså. Perfekt.
Imorgon och hela helgen väntas jobb. Skönt att ha nåt vettigt att göra för en gångs skull.
På måndag ska jag lämna in bilen för andra gången, och jag hoppas så in i tusan att de ska kunna lösa problemet. Så jag kan besikta bilen och få bort körförbudet på den.
 
Men gud vad jag blev trött nu.
Men jag tänker fan inte lägga mig än, för jag vet att jag bara kommer ligga och vrida å vända på mig ändå så.
 
Skulle vilja ha dig här, vid min sida.
Vakna upp bredvid dig.
Men vi lever i två helt skilda världar.....
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: