kezima

I don´t think I can take the pain

Kategori: Allmänt

Haft Ante här idag på lite kaffe. 
Va längesen så det va trevligt å få se den filuren igen. =) 
 
Har semester för nattens pass, och det är faktiskt riktigt skönt, annars skulle jag vara på väg till arbetet precis nu.
Har tagit semester enbart för att jag vill vara pigg till morgondagen. Ska nämligen på rutinultraljudet då. Och jag längtar så himla mycket. =) Och om det går tänker jag ta reda på könet. Men vilket kön det är, är inte det viktiga. Jag vill att min bebis ska vara frisk, sen får den ha snopp eller snippa eller bådeock det är sak samma! 
 
Skulle försöka ge mig in på att filma när det rör sig, men så fort jag startar för att filma DÅ SLUTAR UNGEN!!!!!
 
Men nu ska jag börja röra mig mot sängen! 
 
åh vad jag vill träffa dig nu! snart... 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: