kezima

Jag hade en gång...

Kategori: Allmänt

Jag blev så grymt sugen på lite dans. Är det inget sånt på gång snart? Och då menar jag ju såklart INTE krogen. Det ska vara dansband. =)
 

Har 2-3 låtar som jag lyssnar på hela tiden, och jag kan inte låta bli att tänka på nån jag gillar.
Jag önskar bara att allt vore enklare. Mindre komplicerat.
Fast jag tror att det är jag som gör det mer komplicerat än vad det egentligen är.
Kan bara inte låta bli att gilla. Gilla det jag ser och så som du är mot mig.
 
Men nu tänker jag ta lite glass och lägga mig i sängen och glo på Ryan, Seth, Marissa och Summer ;)
 
Godnatt!

 
Det fanns en gång en stad.
I parken där lekte barn
Så släppte man ner en bomb och staden försvann
Svara mig du
Var är den nu?
Jag bara undrar... Var är den nu?


Kommentarer


Kommentera inlägget här: