kezima

Min hemlighet!

Kategori: Allmänt

Allt jag överhuvudtaget låg och funderade på som var minsta lilla "besvärligt" bara försvann på en sekund.
Jag låg här i sängen och kollade på 2 å en halv män så känner jag hur det typ slår i magen typ. Tänkte inte så mycket på det, men när det fortsatte tog jag händerna och kände och då känner jag hur bebisen bökar på i magen.
Helt sinnessjukt att känna det med händerna. Jag har ju innan bara känt små kittlingar/pirr i magen och att det buffat på. Inte så här tydligt. Jag låg och tänkte på en sak som är lite besvärligt just nu, men det känns som en fis i rymden nu när jag känt min bebis.
 
Nu ska jag fortsätta kolla på serien och se om jag somnar. Sov många timmar tidigare ikväll. Haft en sömnlös natt av många anledningar!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: