kezima

Vecka 18

Kategori: Allmänt

Idag går jag in i vecka 18.
Helt sjukt, tyckte det var igår jag var i vecka 13.
Känns faktiskt skönt att det är v 18 nu på nåt sätt. Jag vet inte varför men känns som att nu kan det bara gå framåt. Så på RUL hoppas jag bara på att det ska se bra ut och det inte är nåt fel. Jag vet ju att den lever, har känt bebisen några kvällar nu. Lite så här overkligt men skönt och veta att den lever!
 
Fått bekräftelsepapper på att lägenheten är uppsagd nu och sett att den ligger ute på internet också. Skönt.
Ska fixa kartonger, och så måste jag rensa, som vanligt. Samlar på sig massa skit! Även om jag tycker jag hållt efter hyfsat bra!
 
Nu ska jag börja fixa mig lite, ska iväg och äta middag på Sams och efter det blir det nattjobb!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: