kezima

who will be there to take my place when i´m gone

Kategori: Allmänt

 Hade ju lite jag skulle skriva. Men så försvann det.. Typ..
Var till Cissi vid lunchtid idag, fick lite grann hon hade rensat nånstans. Nåt klädesplagg, en sån där mobil till vagnen.. Ja kommer inte ihåg exakt allt. Men hon är så jäkla gullig som tänker på mig. <3
Käkade lite lunch me henne också. TACK!
 
Efter det for jag hem och hann bara vara hemma en stund, sen for jag bort till Jossan och kollade igenom alla bebiskläder hon skulle sälja och hittade en 40 plagg. Så nu har jag nog så det räcker. Tror jag.
Efter det for jag hem igen... Skulle vika tvätt, men jag ides inte. For och hämta syster min och vi åkte till Gånsvik och kollade på en vagn som fick följa med mig hem också. Supernöjd.
Så tack till världens bästa pappa som köpt den!
 
Nu ska jag försöka stänga ner och köra igång lite Two and a half men. Så kanske jag somnar till slut.
Om jag bara kunde sluta vara så jäkla uppåt så ska det inte vara några som helst problem.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: