kezima

You make my day!

Kategori: Allmänt

Borde ta och vika tvätten nu. Och därefter tvätta bort sminket och lägga mig i sängen.
Har sån huvudvärk bara, så jag orkar inte. Kan vara för att jag inte använder mig av glasögonen, men kan ju också vara graviditetsrelaterat.
 
Imorgon är en bra dag. Skall börja min dag med att dricka kaffe hos Cissi och avslutar hela kvällen med att ta med syrran och kolla in en vagn. Är den okej, ja då köper jag den.Men vi får se.
Annars då. Skulle ha jobbat idag, men det blev inte så.
Men det gjorde inget, då fick jag ju tvättat här hemma. (hade tid igår, men det sov jag förbi)
 
Kelly vägrar gå ute nån längre stund och jag kan knappt gå nån längre bit, så allt jämnar ut sig.
Tänker fortfarande på hur jag fick känna bebisen i natt. Hela dagen idag har jag hoppats på att känna något men icke. Kanske när jag lägger mig sen då. En nattpigg bebis?!
 
Ne nu ska jag vika den där tvätten så är iaf det gjort!
 
du är så fin, så fin.
jag är så galet glad för allt med bebisen
och att du finns är bara ett plus i kanten.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: