kezima

Wish I could fly

Kategori: Allmänt

Snart är dagen äntligen över. Imorgon väntas 13 timmars jobb.
Vad har jag gjort idag då... Jag åkte en sväng på affärn och köpte kaffe & julmust. Träffat Linnea. Möblerat om i sovrummet igen. Nu kanske jag kan sova bra igen! =)
Men nu är det smockat med prylar i hallen, men jag får fixa det till förrådet en annan dag. Idag orkar jag inte. 
Jag värmde lite köttbullar, revbensspjäll och åt det med en macka. Alldeles spyfärdig nu, trots att jag knappt åt nåt.
 
Ska iallafall ta och klä mig lite varmt och bege mig ut för en liten kvällspromenad med Kelly. Sen ska jag bara dricka julmust och kolla på OTH.
 
I natt drömde jag igen om den där. Jag blir galen. Önskar det inte bara var en dröm. Fast när jag vaknar så är litegrann på riktigt! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: