kezima

Everybody hurts & love hurts!

Kategori: Allmänt

Egentligen så borde jag ligga till sängs sen flera timmar tillbaka, med tanke på att det är ett dubbelpass på jobbet som väntar imorgon. 
Men jag kan verkligen inte lägga mig nu. Jag har så förbenat jävla ont i ryggen. Och hungrig är jag också. Men ingen idé att äta något, för det kan jag ändå inte behålla.
 
O så är det så typiskt att jag ska börja fundera och tänka så fort jag slår igång viss musik. Att jag aldrig lär mig... Jag vet ju precis hur jag funkar och speciellt sent på kvällen.
 
Men nu ska jag ta och slå igång lite Two and a half men, favoritavsnittet får det bli. Och se om jag kan sova med denna jäkla rygg.
Imorrn bitti kommer Linnea över för lite morgon kaffe innan jag skjutsar upp henne på jobbet och jag åker till mitt jobb =)
 
Godnatt!
 
 
Min fina Zilla, snart 1 år sen!.....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: