kezima

En dag ska du bli min!

Kategori: Allmänt

du har förtrollat mig,
för den enda jag ser åt
är åt dig!
----------
 
Jag måste verkligen komma ihåg att säga upp lägenheten den här månaden. 
Så jag slipper det här stället.
Och vart jag ska flytta, det behöver ingen veta. =)
.......
Imorgon går jag in i vecka 17.
Det känns helt sjukt. Att veckorna går, och det är något som växer i min mage.
Kan knappt fatta... 19 dagar till rutinultraljudet, och jag kan inte längta mer än jag redan gör! <3
 
Jag har iallafall städat idag, ska bara dammsuga och skura golven imorgon. Orkade inte ta tag i det nu, tog ju hur lång tid som helst att bara plocka i vardagsrummet. Allt för att jag ska gå och sjunga för mig själv och tro att nån ska upptäcka min fina talang. Och för att jag tänker så mycket på någon! Men snart ska jag väl få träffa den människan också. 
 
Men nu ska jag ta en sväng med lillstumpan, kasta lite sopor kanske. Tror det är 10 soppåsar i hallen nu. =)
Sen ska jag ta en varm och skön dusch innan jag lägger mig till sängs!
 
Godnatt!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: