kezima

Men vem var det?

Kategori: Allmänt

Tänkte börja med att tipsa om ytterligare en tävling som Kidz Shopping håller i.
Denna gång så tävlar man om en superfin ekologisk babyfilt, i valfri kulör, från Little Minds. 

Superenkelt att delta. Klicka här för att veta hur ni deltar.
 
Annars då, händer det inte alls så mycket.
Haft en av de bättre jobbhelgerna på länge. Tänk att en endaste människa kan fylla en med så mycket glädje och energi som min kollega gjort den här helgen. 
 
Bebis rör sig för fullt, men har inte riktigt känt nån ordentlig spark, men rörelse - absolut! När jag sitter upp så känner jag mer och mer. Då kittlas det till i magen, kanske börjar bli trångt =) Det syns iaf mer och mer. 
Dock har jag haft några sämre dagar nu, med huvudvärk. Men annars mår jag jätte, jättebra! 
 
Kelly har tillbringat helgen hos Håkan, och det är guld värt. För jag vet att där får hon den motion hon behöver, när jag har haft hemska smärtor i höfterna så har jag faktiskt inte klarat av att gå någon längre promenad med Kelly. = DÅLIGT samvete. Har jag foglossningsbälte, hjälper det en stund, men sen får jag ont på andra ställen istället plus att det blir en obehaglig känsla i kroppen.
 
Har inhandlat babyskydd och lampa till barnrummet nu också. Supernöjd. Och igår bestämde jag mig för att testa på mamma-byxor, leggings. GUD vad det är underbart. SKÖNT som bara den. Ingenting som klämmer eller trycker nånstans. Älskar dom!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: