kezima

who´s your daddy...

Kategori: Allmänt

Blir väl 5e dagen med huvudvärk. Men skall börja med järntabletter nu efter rekommendation från barnmorska. 
Och höften har gjort ont nu i 2 dagar, men det vet jag är för att jag jobbade i helgen och var och sprang på Birsta med jobbet och sen på måndag körde jag igång med att packa, rensa och lyfta massa skit. Dumt. 
 
Har ju fått frågan några gånger om vem som är pappan till barnet, och om han är hemlig. Och det är han ju inte såklart, men jag vill inte hänga ut någon i min blogg. Och sen har jag även fått kommentarer som att det är synd om mig som är själv. Men jag har valt det här från början. Och jag tycker inte synd om mig, jag är glad och har inget emot alls att vara ensam. Jag trivs. Och jag vet att min bebis kommer få ha en bra kontakt med sin pappa ändå. =) Och jag har väldens bästa människor runt omkring mig. 
 

Nu borde jag börja fixa och göra mig klar, skall jobba natten och är inte alls laddad för det med den här huvudvärken men jag kommer inte ifrån det. Jag får bita ihop. Det kommer nog gå så bra så... 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: