kezima

She´s the reason!

Kategori: Allmänt

Kan verkligen inte beskriva känslan jag har nu.
När jag låg där, och hjärtat slog i tusen och alla tankar på att något är fel flög i huvudet, och såg att hjärtat slog kunde jag verkligen inte sluta le.
Och när de (de var 2 st) avslutade med att visa och förklara att det här är en tjej, helt obeskrivligt.
Blev lite förvånad först, då jag var helt säker på att det skulle vara en pojke. Men jag hade blivit minst lika glad för en pojke som jag är för denna tjej. Nu känns allt ännu mer verkligt. Fick hem 6 st bilder. Och jag kan inte sluta kolla. Precis innan vi gick, när en av de där skulle visa och förklara bilderna, så avslutar hon med "Så det här är en tjej, din dotter"
MIN DOTTER? Ska jag få en dotter? Blir tårögd av bara tanken. Jag kan inte fatta att jag ska bli mamma.
Helt amazing.
Jag vet knappt vart jag ska ta vägen. Men jag är lyckligare än jag nånsin varit. Och jag ska verkligen göra allt för mitt barn!
 
Blev förresten flyttad från den 20/6 till 19/6.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: