kezima

Oh no!

Kategori: Allmänt

Jag kom just på att imorgon ska jag visst fylla år. 28, vadå ångest. Fast..28 är väl ingen ålder. Eller var det så mycket jag fyllde? Det var inte 25? 
Haft besök under veckan då jag egentligen skulle till Urkult, så i onsdags var mamma hit och Sabine. 
Av mamma fick jag handdukar, skohylla och blommor till fönstrena. Bara sånt jag sagt att jag ville ha. Sabine gav mig en låda rosévin. Igår var syster hit med familjen. Av dom fick jag koppar och en tillbringare typ. Det ska tydligen vara riktigt gott å dricka kaffe ur dem ;)
Sen kom Sabine förbi med en kombinerad inflyttnings&födelsedagspresent, en tavla hon ritat, som jag sagt att jag ville ha. Blev RIKTIGT JÄVLA GLAD. TACK UNDERBARING.
 
Ska strax bege mig och hämta upp två kamrater, o så blire stan och sen handla lite och så bjuds det på middag av dem. Blir riktigt trevligt, känner att jag behöver detta. 
Ska väl kanske träffa Daniel en sväng ikväll också, få se hur full han är då =)
 
Näe, nu ska jag ta och kolla mig i spegeln och sen börja göra nån nytta så det är okej tills jag drar iväg.
Blev ju några uppdateringar iaf. Tänkte att mina kära som inte alls bor i närheten ska kunna läsa vad som händer i mitt liv. Det är inte mycket, jag har stressat sönder mig själv så jag kan bara berätta om mina bekymmer och att jag jobbar!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: