kezima

The game

Kategori: Allmänt

Då var det onsdag, min enda lediga dag den här veckan. Är nästan så jag längtar till nästa vecka, då är det bara 3 dagars jobb. Fast jag längtar ju mer tills jag och Linnea ska iväg å kryssa igen. Så jäkla kul vi ska ha det.
Igår åkte jag ut till ingenstans efter jobbet. Hälsade på Fredrik, satt och umgicks tills jag blev trött och somnade på soffan. Men trevligt hade jag så länge jag var vaken iaf.
 
Fick hem ett paket med lite kläder idag, om jag hade varit snyggare just idag hade jag tagit ltie bilder. Kanske fixar lite bilder ändå tror jag. Behöver ju inte visa fejset. 
Var iaf två linnen, en kjol, en jacka och en korsett i paketet. Och allt satt perfekt. 
 
Ne nu ska jag ta och ringa Håkan å höra om han ids åka en sväng å komma hit för lite socialt umgänge. =) Linnea ska ju komma hit senare, men jag har tråkigt NU och inte sen.
 
Imorgon kväll blire film och trevligheter hos Daniel och det ser jag framemot som fan. Han är hur gullig och snäll som helst.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: