kezima

Bilsatan!

Kategori: Allmänt

Känner hur pengarna innan jul ska gå till bilsatan! Den ska ju in för besiktning innan december är slut, och innan dess måste jag ha lämnat in den för å fixa till en grej.. En lampa som lyst sen i somras, vet vad det är så jag har tänkt att jag hinner... men så är det redan december..... Jaja, bara bita ihop och fixa det där då.
 
Haft en bra helg, trots att den där jag ville se ute inte var ute igår.=)
Men jag vet ju vart jag ska gå om jag vill se... mm, ögongodis! =)
 
Har ju kommit fram till att jag borde flytta, om jag ska slippa frysa ihjäl. Har förstått att Härnösands hus är snål med värmen. Och inte nog med det, utanför mig är det ingen jävel som skottar, det får jag göra själv om jag inte vill gå i meterdjup snö till bilen eller ja, vart jag än vill gå nånstans. Blir ju helt instängd. Men vid alla andra trappor då skottas det fint! Jag ids inte ringa och klaga heller. Det får vara! Jag får iaf nånting att göra när det har snöat! =)
Försöker hitta nån 3a som är hyfsat billig. Helst runt 5000 och gärna under. Här betalar jag ju 4600 plus el... Ganska mycket.. Har ju sett 3or med samma hyra plus el. Så nåt sånt tänkte jag satsa på. 
 
Men nu ska jag ta å tömma diskmaskinen och sen ta å lägga mig. Imorrn bitti kommer lilla Tindra hit och spenderar förmiddagen med oss!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: