kezima

i´ll be missing you

Kategori: Allmänt

Nu har jag äntligen tagit tag i julhandlingen. Gick smärtfritt trots att jag var ute i sista minuten. Tog med mig Linnea & Håkan som också hade lite shopping kvar att ta itu med.
Jag och Linnea bytte julklappar redan idag, vi valde dessutom själv vad vi ville ha. Så oinslagna paket bytte vi med varann. En bh fick jag, och även hon. Hade även planerat att ge henne Sex & the city säsong 1 och 2, så det fick hon av mig nu på kvällen. 
 
Fick besök av syster, Molly, Robin och mamma på eftermiddagen. Mamma hade lovat mig att fixa en julskinka, så nu har jag en sån som är sådär som jag vill ha den. Perfekt! =) Fick lite annat gott jag kan äta på julafton också. Ska nämligen inte fira den på nåt speciellt sätt. Bara vara hemma, sova så mycket jag bara kan! =)
 
Men nu ska jag ta och förflytta mig från soffan till sängen. Nu orkar jag inte vara uppe mer! 
 
it´s you.....
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: