kezima

Mitt 2012

Kategori: Allmänt

Nå, då får jag väl ta och köra ett kort inlägg om mitt 2012. Det har varit ett blandat år, både BRA och dåligt. 
 
 
Planen var en flytt till Kiruna i februari, slutade med att jag var gravid och stannade kvar med Andreas. 
12 mars tog Jennifer ett stort beslut, och valde att lämna detta liv. Det är fortfarande overkligt. Hon blev inte ens 28 år. I mitten på april var jag ner på hennes begravning. Det var vackert, men så ont det gjorde att se hennes kista. 
3 april las jag in på sjukhuset för att genomgå något jag absolut aldrig vill uppleva igen. Jag gjorde en abort. Högst troligast var det ett pojkfoster. Det bränner och svider i mitt hjärta fortfarande, men det har lättat litegrann. Det var en kopia av Andreas dessutom. 
I maj flyttade jag in i min tvåa som jag bor i än. 
 
Min farmor somnade in 10 juni och är nu tillsammans med farfar någonstans på andra sidan. 
Var även upp på begravningen, en mindre men fin begravning. <3
 
Hösten har det egentligen inte hänt så jättemycket. Jag har mestadels jobbat.
 
De största händelserna detta år har främst varit att Linnea är tillbaka i mitt liv, finare än nånsin. Och vi umgås hur mycket som helst. 
Jag är gravid. Jag ska ha barn 20/6 2013.
Jag har träffat många andra fina människor. Bland annat Lisa, Ante, mfl.
Och jag skall få sluta detta år och börja det nya året med någon jag gillar skarpt. <3
 
2013 är så välkommet. Vet att det kommer bli ett superbra år!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
12/3 Jennifer
 
 
 Varje dag kan bli bättre, varje dröm kan slå in.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: