kezima

Stand by me!

Kategori: Allmänt

 
Har suttit och kollat på bilder från Övre Soppero. Påsken -07. Längtar verkligen tills jag får åka upp dit och köra skoter. Även om jag blir jäkligt less de gånger man kört fast, skotern slutat fungera och pappa ska jävlas med och köra där det är vatten (han vet att jag hatar att köra på såna ställen..)
Till påsken blir det nog inget och fara upp, kommer nog bara känna mig klumpig och köra skoter då. Jag får ta och fara upp året efter. =)
 
Imorgon är det dubbelpass som gäller, så jag borde sova, men har ju som sagt jävligt svårt att sova. Fattar inte vad det är för fel på mig. :P 
Var iväg och kollade vad en del till bilen skulle kosta idag, och passade på å köpa en mindre spade. Och nu på kvällen fick jag hela trappen skottad, men nu får kroppen ta smällen istället.. Nåja, jag kommer inte halka och slå ihjäl mig det första jag gör iaf...
 
Ne men nu ska jag ta och slå igång nån serie och se om jag somnar! 
 
20/6  2013 kan knappt vänta!
 
 
 
 
 
 
Tänk att jag bara behövde se litegrann, så var resten av kvällen räddad! Så fin, så fin!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: