kezima

Vinter, fy fan!

Kategori: Allmänt

Är ju inte direkt en överraskning att snön kommer varje år. 
Men i år kan jag inte låta bli att störa mig på snön extra mycket.
Jag måste skotta utanför mig (det står i kontraktet att jag ska göra det också) men även en trappa och en gång där vid trappen. Och det funkar inte. Jag får ont i ryggen, och idag har jag skitont i magen och blir såklart nojjig.
Men jag måste om jag vill slippa gå i djupsnö. 
Jag vill härifrån. Inte nog med skottningen, så är det en jävla tant som jämt ska torka sina kläder på min tvätt tid, även Linneas tvätt tid, säkert fler. Och DET stör mig nåt så fruktansvärt! Jag blir rasande. Jag vill inte bo här mer!!!! 
Jag vill, vill så gärna flytta till Kiruna. Jag har ju velat det hur länge som helst. Och egentligen finns det INGENTING som hindrar mig, förutom att det är hopplöst att få tag i lägenhet däruppe. 
 
Nu ska jag ta och göra lite kaffe och sen ska jag bara vänta på att Linnea slutar så ska hon få äran att åka på Mekonomen med mig.
 
HEJDÅ!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: