kezima

Kiruna

Kategori: Allmänt

Nu när vi var upp till Kiruna på begravningen (som f.ö var himla fin), så fattar jag ju att jag skulle ha flyttat dit upp.
Jag skulle bott där, fött barnet däruppe och uppfostrat det där. Jag vet att det hade gått hur bra som helst.
Och nu när jag inte har nåt barn på gång ens, så skulle jag kunna bo däruppe ändå. Synd bara på att det är bostadsbrist. Usch, jag vill dit upp..... Jag vill...
Nåja, nu har jag ju jobb här nere, så det är väl bara att jobba på, och tjäna lite pengar.. Kanske spara lite... Och se vad som händer senare. Än är jag väl rätt "ung"?!
 
Snart är det lördag också, då ska jag åka med 3 av mina allra bästaste vänner på en kryssning. Jag ser framemot det som bara den. Ska bli så himla kul å få rå om dom. Och bara ha en rolig tripp, det behöver vi alla 4. Carro - Linnea - Emma mina fina hjärtan!
 
Näe, släppa ut stackarn och ta nåra bloss, o så slå på nån film kanske?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: