kezima

spelet du spelade.

Kategori: Allmänt

Jag har då iaf lyckas vända på dygnet totalt! Men det är rätt bra, när jag ändå jobbar nätter.
Innan jobbet idag tog jag mig en sväng på stan med A. Så fint väder har det varit på kvällen. Hade önskat jag hade kunnat ta ett glas vin eller en öl nånstans, men jag får spara det till senare, när jag är ledig.
 
På måndag blir det iaf till att boka en kryssning med mina tjejor. Det ska bli så himla kul. Det ser jag framemot. Oså kanske jag hinner träffa L när jag ändå är nere i Sthlm en snabbis.
Men innan kryssningen så är det ju det här med begravningen som skall tas igenom också. 
Jag hoppas att begravningen blir minst lika fin som farfars. Även om farmor faktiskt var dålig och inte med den senaste tiden, så är det hemskt sorgligt. Man vill ju inte att någon ska dö. Så är det ju.
 
Ne, nu är det bara 3,5h kvar tills jag slutar, då blir det en snabbdusch och sen slänga mig i sängen och kanske mysa lite! 
 
Bild från senaste kryssningen! =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: