kezima

Baby can I hold you.

Kategori: Allmänt

Varit en riktigt fin dag idag. Jobbat dag och sen skulle jag ha kunnat njuit av solen men ne...
Sitter just nu och kikar på Boyzone på dvd. Ja, jag gillar dom.... <3
Kelly ligger här bredvid och sover sött. Imorgon ska hon få vara med Linnea, då tror jag bägge kommer mysa. Själv ska jag jobba långdag.
Börjar få fin ordning här hemma också, bara tavlorna som ska upp. Men det är ju betong just på dom väggarna där jag vill hänga upp nåt. Irriterande.
Beställde ett par byxor, smakråd av syster såklart, och fick dem idag. Åh, jag älskar dom! Kommer ju aldrig ta av mig dom. Sova med dom och allt tror jag minsann. ;)
Ne, vad rörigt. Jag har inget vettigt att komma med.... Så det är lika bra å avsluta detta inlägg nu typ....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: