kezima

new beginning

Kategori: Allmänt

I måndags hämtade jag nycklarna.
Nycklarna till mitt nya hem.
Ja, jag har flyttat mycket.
Men det kanske är först nu jag hittat rätt?!
Jag hoppas det.
Ska ta alla prylar dit imorgon, är dock inte klart där.
Det ska målas om och bli finfint, men tänkte jag skulle ta dit grejjerna så kan jag fixa det som går. =)

Idag har jag varit på Ikea med en fin människa, köpte en lampa, ett skåp och handdukar.
Längtar tills jag får göra klart i lägenheten.

Skåpet jag köpt från Ikea. Bild tagen därifrån.

En ny början....
Har förresten börjat jobba på ett kanonbra ställe. Kunde inte trivas bättre.
Jättefina arbetskamrater och det är allmänt jättekul att kliva upp på morgonen för att ge mig iväg för att jobba.
Se på den ni, inte många som har sån tur....

a true love story never ends...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: