kezima

Crap

Kategori: Allmänt

Alltså jag blir galen. Nu har jag i några minuter skrivit, och så råkat sudda ut det. SKIT...
Men jag gör ett sista försök.
 
Ledig idag, och är då självklart hundvakt till lilla Tindra. Hon är verkligen en smart och bra hund. Kommer kunna göra mycket med henne sen. Ja, inte jag då, men Stephanie då. Just nu ligger hon och sover, då borde jag egentligen passa på att städa som jag har tänkt. Ska bara skriva klart här sen så kör jag igång och städar klart.
 
Fick en god nyhet häromdagen, min finaste vän Petra ska flytta hem igen. Och ingen kan bli gladare än jag. Och när jag fick det beskedet så frågade jag henne en sak som jag fick ett positivt svar på. =) Bloggar om det i min andra blogg.
 
Ne om jag ska stänga ner skiten och göra det jag ska!!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: