kezima

Söndag

Kategori: Allmänt

Det har inte hänt så mycket här inte.
Igår var jag hundvakt åt både Coba och Tindra. Gick jättefint. Tindra var så himla go och Coba är duktig som alltid. 
Kelly var nöjd då hon fick busa med Tindra. Det gillas. 
Idag kör jag på slappdag. Lagade till en god middag till mig, kött, potatis som jag mosade och bea till. Och lite broccoli. Kunde tyvärr bara äta ungefär mindre än hälften, men jag får i mig något åtminstone. 
 
Imorgon är det jobb på schemat, sen skall jag rulla iväg och hämta en hylla jag köpt. Och eventuellt kanske lite målarfärg och börja måla den litegrann. Men tror kanske den ska få va som den är ändå, då passar det bättre in i mitt kök. 
Sen blir det storhandling på kvällen, så jag får fylla på matförrådet litegranna. Måste även komma ihåg att dra förbi apoteket och hämta ut medicin jag fått recept på. 
 
Men nu skall jag fortsätta min slappar kväll framför Dr Quinn. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: