kezima

Trött och hungrig.

Kategori: Allmänt

Är inte sådär jättepigg idag, jag somnade inte förräns runt 05, och hade satt väckarn på nio så jag skulle hinna städa och så. Men det hann jag såklart inte med. =/ Har fått lite ordning i köket, får ta resten ikväll när jag slutat jobba. Har ju en ny matta till vardagsrummet som jag vill ha fram och så vill jag slippa se röran när jag kommer hem efter långdagspassen i helgen.
 
Är grymt hungrig, och får jag inte äta blir jag jätte yr och konstig i huvudet. Så jag hoppas jag ska hinna äta på jobbet innan vi ska iväg på lite saker. Men det borde jag, om jag åker nu kanske?!...
 
Min nya kamera kom igår, så jag måste börja ta kort igen. Det är ju kul att spara, måste framkalla litegrann också. Kanske fixa nåt fotoalbum som jag kan lägga korten i. 
Ah, jo men det måste jag ju fixa. 
Så inte alla bilder försvinner, min dator känns som att den är på väg att ge upp. 
Måste komma ihåg och smsa en person och kolla om han inte kan åka förbi mig och släppa ut Kelly när han slutat jobbet, så jag slipper ha dåligt samvete... Ville inte att Kelly skulle vara borta för länge, hon ska ju till Annelie och Olivia imorgon innan jag börjar jobba och vara där hela helgen. Där får hon massvis med kärlek. =) Olivia hade tydligen varit och köpt mat åt henne också, så där ser man någon som ser framemot att få ha henne i helgen. Jättekul, och skönt för mig att veta att det fungerar när hon är där. Det är ju lite komplicerat när jag jobbar som jag gör och inte kan gå hem under passet för att gå ut med lillskruttan...
 
Ne, men nu ska jag göra ett ryck, packa ner badkläderna och maten och bege mig till jobbet där världens bästa kollegor jobbar just nu! =)
 
En gammal bild från 2005 
Lika het då som nu!;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: