kezima

i´m sorry that i hurt you...

Kategori: Allmänt

Det var verkligen aldrig meningen att allt skulle gå så fel.
Hade jag kunnat, skulle jag spola tillbaks tiden. Ändra så att allt var bra istället. Gjort mycket saker på ett helt annat sätt. Gjort det bättre. 
Det är så svårt att bara släppa, att bara glömma. Att bara sluta älska.
Hur mycket jag än vill, så kan jag inte. 
Finns så mycket jag saknar. Tryggheten jag kände tillsammans med dig, alla fina ord och beröringen. Jag kan bara minnas det som var bra, för det som inte var bra, vill jag helst bara glömma även om jag aldrig kommer kunna göra det.
Jag vet att jag sårat dig på alla sätt man kan såra någon, och på nåt sätt hoppas jag att du kan förlåta mig för allt jag har gjort. 
 
I'm not a perfect person
There's many things I wish I didn't do
But I continue learning
I never meant to do those things to you
And so I have to say before I go
That I just want you to know

I've found a reason for me
To change who I used to be
A reason to start over new
and the reason is you
 
The Reason-Hoobastank
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: