kezima

I wish you love

Kategori: Allmänt

Sitter i fåtöljen och lyssnar på lite musik. Har varit så jädrans trött idag. Så jag somnade på soffan när jag kom hem från jobbet. Skulle ha hållt mig vaken, för nu lär jag ju inte kunna somna....
 
Det är så skönt när man har gjort förändringar. Jag kan redan nu känna vilket lugn jag faktiskt har. Jag har de jag är rädd om och älskar i min närhet. Min familj, mina bästa vänner (behöver absolut inte nämna några namn, de vet), min hund.
Jag trivs i min lägenhet, jag trivs att vara själv. 
Jag känner ett helt annat lugn till att bara vara hemma på kvällarna, jag behöver inte vara ute och ränna för att jag ska må bra. Jag mår bättre hemma. 
Har faktiskt börjat med att försöka dricka mindre kaffe också, går sådär. Kaffe är ju det viktigaste på morgonen. Men försöker hålla mig under 10 koppar iallafall. =) Går rätt bra ändå =)
Rökningen går det sisådär med. Men jag är på god väg iallafall.
 
Börjar längta till november, då skall jag åka upp till pappa igen. Tänkte ta med släp och plocka med mig lite saker jag behöver. =)
 
Men nu tror jag att min fina Kelly är less på att jag sitter här. Hon sitter och stirrar på mig och viftar på svansen..... 
 
I hope life treats you kind 
And I hope you have all you've dreamed of. 
And I wish to you, joy and happiness. 
But above all this, I wish you love. 

And I will always love you.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: