kezima

Lättroad..

Kategori: Allmänt

Har suttit i soffan och kollat på One Tree Hill sen jag klev upp. Och har skrattat så jävla mycket(minns inte när jag tyckte något var så roligt sist)
Vet inte om jag är trött efter att ha jobbat nätter eller om det var roligt? Jag får ta in någon som får avgöra det.
 
Förstår ju att några kan undra om jag träffar någon, och ne, det gör jag väl inte egentligen. Men gillar den här som jag smsar med. Så man får väl se om det leder till något. Men när den mörka hemligheten skall avslöjas så blir jag väl lämnad ensam. ;) Fast den är ju inte så mörk, men den kan nog förändra mycket.
Men det gör inget, jag har räknat med det isåfall. 
Trivs ändå väldigt bra med att vara själv,men sen om den där rätte dyker upp så tänker jag ju inte tacka nej heller! =)
 
Ne, nu ska jag se om jag har fått in pengar så jag kan åka iväg och handla lite och hyra nån film....
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: