kezima

You and I

Kategori: Allmänt

Jag är dyngförkyld. TACK LINNEA för att du smittat ner mig. Trodde du förstod att när man är så nära som vi, och man delar nästan allt, så innebär det inte man delar sjukdomar, det kan man gärna behålla för sig själv. <3
 
Kelly ligger och sover här bredvid mig i soffan, hon är inte lycklig idag, för hon vägrar gå ut. Hon blåser ju bort nästan. Men jag får tvinga henne, på de korta promenader som jag orkar med denna förkylning i blåst. Går ju fan inte att andas.
Fast att jag är så här förkyld, ska jag minsann ta tag i städning här hemma. Jag måste göra saker, typ hela tiden. Är inne i sluta-röka fasen :p Det går framåt. På måndag är det tänkt att jag ska ha fimpat ordentligt. =) Nu röker jag knappt nåt. Det är bara mornarna som är värst. Då begäret är som störst. Efter maten-ciggen har jag lyckas vara utan. 
 
Mindre än en vecka kvar tills jag ska hämta Mezzie <3
 
tack för att du visar vad du går för! det är du som missar något stort, medans jag får vara med om det största som finns! det är när du inte säger något alls, som du gör det som bäst kära du!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: