kezima

Autumn 2012

Kategori: Allmänt

Hösten är verkligen här nu. Kom hem från Övre Soppero i söndags, var där över helgen. 
Fick en mindre rolig surprise när jag kom hem, någon har försökt bryta sig in i min lägenhet och jag har ingen aning om när jag ska klara av att vara ensam hemma igen. Det är riktigt obehagligt. Yttre glaset på två fönster är spräckta och det är brytmärken på ena fönstret och balkongdörren... Lär ju bli psykiskt skadad av det här.
 
Men iallafall, från stugan plockade jag med mig en servis som verkligen kännetecknar farmor och farfar. 
 
Idag har jag städat och plockat iväg grejjer till förrådet, även satt upp tavlor, en på farfar och en på älven uppe i norr!
 
Nu ska jag bara ladda för en träff med Sabine och tvätta klart. Ledig imorgon =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: