kezima

Summer of 2012

Kategori: Allmänt

Nu var det ett tag sen jag bloggade igen... Använder mig mer av instagram, behändigt och bra :))
Tänkte att nu e det höst och jag måste uppdatera om hur sjukt bra min sommar varit :))
 
Började sommaren med att bli singel, ett bra beslut då det faktiskt inte fungerade som jag ville med Håkan... :/ 
Beslutade mig för att jag ska vara själv, komma fram till vem jag är och bara leva gott med vänner :)
Men fick dock börja min sommar med hjärtesorg, gud vad jag mådde dåligt och flera kvällar fick jag ringa efter Linnea som fick komma och trösta mig. Men det är något jag inte talar om högt, utan då när det värsta avtog bestämde jag mig för att INTE bli förälskad igen, än har jag hållt det löftet. :)
 
10 juni somnade min farmor in, hon har äntligen fått komma till farfar. Hon var inte alls pigg i slutet så det var bara skönt att hon fick ro till slut. 
Julimånad träffade jag en person, som verkligen fick mig att må bra, det blev aldrig något (en sommarflört) men han fick mig att glömma det som gjorde ont av min kärlek till A. 
I juli var det dags att ta farväl av farmor, det var en liten och fin begravning. Tyngst var gravsättningen. Och att se både farmors och farfars namn på stenen. Åh, har så många fina minnen av mina somrar från stugan, min resa till sthlm med farmor. Ja... Det är mycket minnen som jag ska bevara fint.
 
Jag, Linnea, Emma & Caroline åkte på en kryssning, minne för livet. Det som hände där, stannar där ;)
Direkt efter den resan bestämde jag och Linnea att ännu en kryssning skulle bokas....
Augusti månad bestod av bland annat min 28 årsdag, Catta & Andres sons födelse, bad, kryssning, magproblem, kräftskiva, inköp av iphone4s, och dop i Örebro.
 
Den här sommaren har såklart innehållit en hel del alkoholintag, flörtar och umgänge med bästa vännen.
Har verkligen haft en toppen sommar. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: