kezima

When you say nothing at all.

Kategori: Allmänt

Jobbar natt, imorgon är det fredag och då ska jag och Linnea umgås och bara må gott. =) Längtar.
 
Fick sms idag om att pappsen är på sjukhus, och det finns tamefan inge värre än när jag inte får veta detaljerat vad det är det handlar om. Det är ju ändå min pappa. Ja visst, han har supit till som fan, men mer då? Är han bara inne för avgiftning eller vad är han inne för?
Hatar det.
Men men, ska väl vara ovetandes...
 
Shoppat lös lite idag, lite örhängen, ett linne och en väska utav C. Perfekt, örhängen har jag knappt några kvar så det behövdes fyllas på. 
Annars då, har väl inte hänt så himla mycket i mitt liv. Jag är singel, jag mår bra (även om jag fortfarande har svårigheter att vara helt själv, så går det sakta men säkert framåt) 
Var till skogen här i veckan med Emily, plockade bär och hon hittade lite trattisar som jag fick ta med mig hem. Och Kelly fick busa loss med lillen. =) Gick ju galant, även om lillen inte va så sugen på henne. =)
 
Ne nu ska jag fortsätta jobba!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: