kezima

2012 Frågor och svar

Kategori: Allmänt

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Blev gravid hela 2 gånger
Höll du några av dina nyårslöften? Gav nog inga, faktiskt. Isf sluta röka och det misslyckades jag med.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, Catta & Ad <3<3<3
Vilka länder besökte du? Sverige.. Finland...
Är det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013? Kärlek eventuellt.
Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? Tyvärr 12 mars!
Vad var din största framgång 2012? Hm, att jag lyckades bo i Kiruna i hela 3 dagar!
Största misstaget? Aborten!
Bästa köpet? Min Iphone 4s
Vad spenderade du mest pengar på? Grejer till min lägenhet antar jag.
Gjorde någonting dig riktigt glad? Linnea har gjort mig glad!
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? Kidsos
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare till en början, gladare än nånsin i slutet!
Vad önskar du att du gjort mer? Rest!
Vad önskar du att du gjort mindre? Stressat
Hur tillbringade du julen? Hemma i min lägenhet med Kelly
Blev du kär i år? Ja!
Favoritprogram på TV? Kollar aldrig på tv.
Bästa boken du läste i år? Inte läst en endaste bok vad jag kan minnas!
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ingen aning om vad jag fick när jag fyllde år!
Något du önskade dig men inte fick? En ipad! :P
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Kärlek
Hur skulle du beskriva din stil år 2012? Blandad! Som bara den!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: